Wednesday, April 15, 2009

Bebas!!!!


Bebas untuk sementara waktu je ar..coz dah abis EXAM..

minggu pecah kepala dah berlalu..

bestnya..

nak muntah dah kot asyik hafal formula jer...

alamak!!!

terpoyo la plak..

eh..

ingat blaja ict ni xyah hafal formul ker..

banyak tau..

smpai aku pun xtau pe yg aku baca n hafal..

huhuhuhuhuhu..

pasni rasa macam nak buang jer nota2 yg ader tue..

tapi takut nak guna lak..

aduhai..

xkan nak amik subjek tu lagi kot..

xmau la saya..

ermmmm..

2 minggu cuti ni aku ak rehat puas2..nak tido sampai xleh buka mata dah..

dasyat2..sungguh penat tue..

pe aku na wat cuti ni ek???

kalo dok umah jer nnti asyik ena basuh berk adik jer..

malas aku..hohohohoho...xlarat kot satu ari sampai 2 3 kali..

badan buda kecik kan sgt active berak..semak kepala aku la tgk taik dia..

2 comments:

wHitE_bLoOd said...

taik!!!hahah

Nisa.. said...

ape ija ni!!malas benor!!hehe..
stg dh ad anak cnno tu?nk suh cik abg tu ke yg bsuh kn?hahah=D