Thursday, March 17, 2011

Exam + Project + Assignment

Ya Allah..serabutnya kepala otak aku ni ngan
PROJECT + ASSIGNMENT + FINAL EXAM!!!
Bila la suma ni nak berakhir..xlarat daaa..makin nak abis makin keje makin bertimbun2..nak pecah kepala buat itu ini serentak..dalam hati ni da menjerit2 nak berjalan..tapi keje xsiap ag..camna??? Ape pun kerja suma dalam group..kalau kita siap awal pon org lain pulak xsiap..sama je mcm project kita xsiap ag...Mummy..xsangka ini yang harus ku lalui untuk dapatkan segulung ijazah..segulung ke? zaman da berubah la kak ija oiii...hahaha..mana pakai scroll daa...suma bagi file jer skrg ni..lambatnye la lagi masa nak berlalu..lebih kurang 2 tahun lagi aku nak lalui bnda2 ni..pasni kerja pulak..pastu anak pulak..hehehe..sempat ag selit anak kat sini..erm kawan2 aku yg kawin sumanya anak da berderet2..yang mana dalam perut ag xkuar2..yg aku ni single je wlupon da hampir 2 tahun kawin..hihi..slalu jeorg tegur..ingat kan x kawin ag..nmpak mcm budak single ek???? HAHA..masa nak berangan da smp..tapi xpe..semuanya akan terubat pas final ni..rasanya la..sebab Hubby da rancang nak g BUKit Tinggi, Indonesia...best3..suka sgt..sejak kawin ni kerja aku berjalan jela..Alhamdulillah dapat suami pulak mmg kaki jalan..aku pun ape lg..langkah kanan la kan..heheh..betul ke ayat aku ni...lantak la..

k2..malas nak mengarut panjang2 sgt..coz sebenarnya ngah siapkan antara project yg tergendala ni..hehe..kang ade yg xsiap kerja aku ni..Sampai ketemu lagi di lain coretan..

No comments: