Thursday, November 29, 2012

#SilaTerasa

#Silaterasa..????

Hahahahah..biasa x baca statement ni kat fb atau twitter..selalu kan org guna..arini cek nk guna..hahahah..
Nak tau kenapa??
Haaaaaa...Jom gosssssiiip..hahaha...cepat je u olsss kan..heheheh

Dulu..aku terpercaya ngan ayat.."kalau ko nak cakap..cermin muka tu dlu"..haaaa biasa x dgr ayat ni..mst biasa kan..sbb ayat ni ayat menyakitkan hati..haha..selalunyer org ckp bila dia kne tegur..Dlu aku pun pnh rasa camni gak..sbb selalu giler kne tegur..tapi xlayan sgt la..haha..tapi sebenarnya teguran2 tu mengajar aku untuk jadi lebih matang & matang..ngeeeee...(adakah sy sebaik ini...kihkihkih)

Tapi kan..aku hairan la melihat telatah2 "org" yg selalu tegur aku ni..kalau dlu slalu ckp kat aku..kalau nk post pape dlm fb..ingt sket ade yg membaca mgkin dikalangan kita2..tapi bila time dia nk ngarut...amboiiii..panjangnya ayat ko tulis..hahahah..lawak sungguh..aku tulis entry ni bkn la sbb aku terasa ngan sesapa or nk tegur sesape pon..cuma aku pelik..ko dlu yg berpesan2..da lupa ke pada pesanan sndr..

Aku pnh malu dgn dri sndr sbb pnh kuarkan kata2 yg merapu2 kat fb..now mmg malas nk post pape..sbb apa yg kita luahkan tu menunjukkan identity kita yg sebenarnya..nak2 pulak kalau time marah or bengang ngan org..amboiii..lagi la lantang bersuara...xingat da..yg ade dlm fren list tu sedara mara ke..adik beradik ke..kwn2 ke..janji hati kita puas..

Pada aku..diam itu lebih baik dr berkata2..pergaduhan yg berlaku xkan berpjgn..perkara kecik boleh settle cpt..and byk lg la..da la yer u olssss kat luar sana yg ade facebook..hentikan la suma kata2 anda tu..sbb nti bila kita da cool..kita baca blk ayat2 yg kita post..kita lak yg malu sndr..aku belajar ni dr pengalaman sndr..
So harap2 u ollssss suma boleh sedar cpt dan tglkan aktiviti yg kurang elok tu yer..

Overall, aku minta maaf la ye pada sesape yg terasa..sbb aku xtuju pd sesapa pon..just teringat masa2 silam yg memalukan dri..so xnk la korg jugak rasa malu mcm pe yg aku rasa..



No comments: