Friday, April 27, 2012

Sweet 23..:)

10 April 2012..

Tahun ni beday aku pelik sket...Incik hubby celebrate dekat sebulan..
And penghujung April ni adalah kemuncaknya..Kite dapat beday present yg hampir sama cam tahun lepas..hehehe..cincin jugak..tp tahun ni story jer..pic payah nak upload la..haha

Alhamdulillah..mcm tahun lepas..abg fared pakat ngan member2 uia untuk buat surprise kat aku..Tapi kali nie tak berjaya sgt coz aku kuar exam awal n diorg xbuat pape preparation ag..hahahha..kelakar jer..
Tapi kek tu sgt cantikk syg..tq soo much...

After celebrate with ma frennssss...syg korg..hehe...Kitorg gerak g Genting Highland..malam tu kitorg menginap  kat Hotel Sri Malaysia..xjauh dr theme park..around 10 minit jer..At first, aku ingat xde pape la kan..skali Incik hubby buat another kejutan..wowww....romantik giler bilik kitorg amik mlm tue....haiiii...bulan madu lg la nmpaknya..hahahhaha...sweeettttt la awak syg...


Malam tue Incik Hubby ajak makan kat restoran kat hotel tue..aku ingat makan2 besa jer rupa2nya dia da plan buat romantik diner plak ngan org hotel tue...Ya Allah..byk betul kejutan yg awak buat syg...xsangka sgt..cara dia hargai isteri dia sgt istimewa..And aku dilayan mcm Puteri Kayangan mlm tue..yg paling sweet time makan mlm tue adalah card yg Incik hubby tempah dr hotel tue sndr..kelakarnya..da lama da card tu kat atas meja..aku boleh xperasan lak..bila tgk incik hubby sengeh2..aku pelik la kan..rupanya ade lg hadiah special..hehehhehe..."Selamat Hari Lahir Syg..Abg sayangkan syg..semoga hubungan kita kekal selamanya"...alahaiiii..nak gugur jantung baca..nak nagis pun ade..trima kasih syg untuk segalanya...

Org hotel suma asyik pandang kitorg jer spjg kitorg duduk kat hotel tue..mgkin sbb suma surprise2 yg incik hubby soh diorg prepare kot...hehheehhe..Pas makan balik hotel...then...jeng jeng jeng...tidoooo la weiiii...huh!

Keesokkan harinya..pe lagi..berjimba la kat Genting...yg bestnyer..suma yg aku nak..suma dpt..incik hubby cakap...for beday girl..hehehhehehe.....

Trima kasih semua terutama pada suamiku..Thanks...








1 comment:

Anonymous said...

hepinyerr....suka3..