Thursday, May 2, 2013

Emas oh emas

Emas oh emas..kegilaan semua wanita..eh laki pon ade jugak yg gila emas weii..waaa skrg emas turun harga gila2 punya..semua org gilaaa memborong der..bkn beli saje tau..borongkot..hahha..besau2 lak tu..naik juling mata aku tgk org pakai emas..blink2 sana sini..

Nak dijadikan gossiip paling meletop..aku pon sebat sket..hahahahha...sket jer..sbnrnya adik aku yg nak kawin tu kirim kat aku belikan rantai hantaran dia tok nikah nti buat majlis batal air sembahyang..pilih punya pilih..skali time nak bayar incik hubby bersuara manja..amik la satu lagi rantai....waaaa...rasa nk melompat jer time tu...suka..suka..suka..biar btl mamat ni nk belikan lg..dia kata xpayah daa..untuk qisya lak..skali nyer mama punya jer..qisya bantai ngamuk masuk kete xdpt pape..kahkahkah..pandai pulak si cantik tu..mcm tau2 jer mama dpt hadiah..dia xdpt..haha..pe ag..seharian buat baik la..semua kemahuan aku turuti..xmelawan lgsg..haha..hati riang ria la katakan..haha

Tapi sbnrnya aku ni bkn minat emas sgt pon..menang membeli jer..pakai satu dua jer..yg lain simpan buat harta pusaka tujuh keturunan..esok2 buat wasiat agihkan kat anak2..haha..

Penangan emas ni aisshhhh xtau la nak kata apa..org boleh berbunuh2 la..xadil katanya..yg org ni besar..yg org ni ringan jer..mcm2 hal..aku harap sgt aku ni dijauhkan dr golongan org yg gilakan harta..cukup la dgn apa yg aku ade..aku dpt dgn hasil suamiku yg halal..xmo la berebut2 harta atau yg seangkatan dgnnya..harta ni dunia je beb..bkn leh bwk masuk kubur pon..xkemananyer..simpang malaikat 44..hehe

Sadakallahullazim..

No comments: