Monday, May 20, 2013

Happy 27th birthday ♥♥♥



Assalammualaikum warga kota..
Entry kali ni kita nak sembang pasal beday en sayang kita yg da masuk 27 tahun..aiyoooo..kamu sudah tua..hahahha..lg 3 tahun nk masuk 30 thun..angka baru..uhhhhh seram bila memikirkannya...

Nak dijadikan cerita..aku plan bnda ni da lama jugak la..xtau nak watpe sebenarnya..mcm biasa sama jelaaa tiap2 tahun..nk watpe ag kan..lgpun aku bkn ade duit berkepuk2 pon nak wat dibom2 kan...so aku pon plan la ngn kngah..kakak en sayang..plan punya plan..kami decide nk makan kt restoran istana bambu..mantop punya tempat..sekali time minta harga amikkkk kawwww! Mkn simple2 je pon sampai 700++ lom masuk tax ag tu..mati kutu jap dibuatnya..haha..

Pikir punya pikir aku minta pndpt ela..bini the twins..Before that mmg ajak dia share skali..dpt la advanve 2rat dr dia..fuhhhhh lega..ade sedikit bantuan..p/s..trima kasih daun keladi ye cik ela..next time tolong ag..haha..haaa sambung blk..beria2 cari kat tenet restoran mana yg best skali atas pandangan ramai org..aku pilih restoran rumah thai..restoran ni la sbnrnya aku dok cari dr mula..xjumpa2..skali ade yg ingtkan..aku kol restoran and booked everything termasuk la kek..tnya2 harga sumanya xsmp pon 500..ermmm ok la..terus grab jer..

Sampai kat restoran mcm biasa jela mkn..tetiba siap makan..pelayan restoran bwk kek..en sayang da cubit2 aku da..hahahah..sayangnya bob dok jauh time tu..kitorg pon panggil2 bob..then sesi tgkap gambaaaa la...ni la antara gamba yg sempat snap..

Lepas bergamba en sayang ajak aku kuar..tetiba kne peluk mcm da xnk lepas...aku tnya la..ni da knp..hahahha...dia terharu kot walaupon aku rasa xla best sgt pon kali ni punya surprise..ahaks..


Hadiah yg xseberapa..perfuem bvlgari..




Chocolate chip walnut..ermm sedapppp..


Happy besday popol


G mana2 si cantik ni tido jerrr...hahah

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI