Monday, January 6, 2014

Pre Convocation Picture

Hai2..HUuhhhhh! Penat gla baru leas balik berdating ngn si tecik mommy tu...guys...guess what kita nak upload apa hari ni..???? Heeeeee...Pre Convocation Pic...hehe..padaha kat atas da terang2 title pre convo..hahahahaha...

Ok la..rasa nk bgtau satu dunia..i'm free..i'm graduated!!!!! heee...tapi what for? ehh suka hati aku la..aku punya drama mehhh..hahahaha...seriously..enjoy gilaaa time snap suma gamba2 ni..hepi la da lama xjumpa kawan2 seangkatan..suka duka masa belajar dlu...fuhhhh...mengenangkan zaman aku blaja la...enjoy sgt!!!! buat mcm2..ye ar..dpt kawan lak yg gila2..suka makan..suka jalan..suka gossip...tapi dalam masa yg sama kami xpenah lupakan pelajaran..sntiasa bersaing secara positif nk dpt higher mark..higher cgpa..tu harapan mak bapak kite kan..tu la tujuan kita blaja..nak enjoy, enjoy jugak..blaja xpenah diabaikan...gila bangga ngn korg semua..hope persahabatan ita xterhenti smp situ jer..moga silaturrahim ini terjalin smp anak cucu kita nti..aku jemput anak aku kawin..ko jemput cucu ko kawin...kahakahakahak...aku kan suka bermimpi smp ke bintang...hihihihi.....so now enjoy la our pic yg comeyyyyy bangat ni..hehehhehehe


dua da lepas..lg 2 menyusul 


kawan susah senang 





tell the world that i'm freeee!


with sarah (engine) and mita


qisya suka hati mama convo


team nasyid kict



menggapai cita2


nice picture

konvokesyen uiam ke 29 ye..hahhahaha






en hubby yg kreatif


suka3


IIUM



1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)