Monday, January 6, 2014

Pre Convocation Picture

Hai2..HUuhhhhh! Penat gla baru leas balik berdating ngn si tecik mommy tu...guys...guess what kita nak upload apa hari ni..???? Heeeeee...Pre Convocation Pic...hehe..padaha kat atas da terang2 title pre convo..hahahahaha...

Ok la..rasa nk bgtau satu dunia..i'm free..i'm graduated!!!!! heee...tapi what for? ehh suka hati aku la..aku punya drama mehhh..hahahaha...seriously..enjoy gilaaa time snap suma gamba2 ni..hepi la da lama xjumpa kawan2 seangkatan..suka duka masa belajar dlu...fuhhhh...mengenangkan zaman aku blaja la...enjoy sgt!!!! buat mcm2..ye ar..dpt kawan lak yg gila2..suka makan..suka jalan..suka gossip...tapi dalam masa yg sama kami xpenah lupakan pelajaran..sntiasa bersaing secara positif nk dpt higher mark..higher cgpa..tu harapan mak bapak kite kan..tu la tujuan kita blaja..nak enjoy, enjoy jugak..blaja xpenah diabaikan...gila bangga ngn korg semua..hope persahabatan ita xterhenti smp situ jer..moga silaturrahim ini terjalin smp anak cucu kita nti..aku jemput anak aku kawin..ko jemput cucu ko kawin...kahakahakahak...aku kan suka bermimpi smp ke bintang...hihihihi.....so now enjoy la our pic yg comeyyyyy bangat ni..hehehhehehe


dua da lepas..lg 2 menyusul 


kawan susah senang 





tell the world that i'm freeee!


with sarah (engine) and mita


qisya suka hati mama convo


team nasyid kict



menggapai cita2


nice picture

konvokesyen uiam ke 29 ye..hahhahaha






en hubby yg kreatif


suka3


IIUM



2 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)