Tuesday, January 7, 2014

Majlis Konvokesyen UIAM kali ke 29..yeahhhh...heee

Heeee..assalammualaikum..salam sejahtera..kepada anda semua..moga bahagia..amin..
Ingt x lagi kita post pasal pic pre convo smlm..ingt kan..ingt kan..heee
So now..bersusah payah update pakai phone semata2 nk upload gamba CONVOCATION'S DAY..heeeee...hepi..terharu..sedih..gembira..nak nangis..penat..suma la ada...mcm2 rasa aku rasa hari tu..untuk convo aritu..seriously aku xde la prepare baju cantik2 mahal2 punya tempah..just pakai baju raya tahun lepas jer..sbb baju tu aku tempah time aku preggy 5bulan..so muat la nk pakai..simple2 jer..ye ar..bkn best student pon..hahhaha

Tapi apa yg paling aku terharu dgn kehadiran kedua2 belah ahli keluarga..merekalah kekuatan aku selama ni..terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk dtg..aku terima byk sgt bunga n hadiah..Ya Allah..hepi sgt2 time tu..smp da xtau nk pegang camne suma bunga2 n hadiah tu..tapi..ofcozzz la hadiah dr en hubby paling special..tp xsnap pon..malas la..xpe..aku simpan je buat kenangan..lepas majlis konvo kngah ajak makan kat  istana bambu..fuhhhhhh! Mkn tghari smp 4rat lebih...gila terbeliak mata masing2 masa nk byr..terima kasih skali lg sudi blnja..lepas makan..majlis pon bersurai..







No comments: